Ekim 04, 2009

Dokunmuştun

13.05.09 13:23

Omzuma dokunmuştun ya o gün,
Bilmiyorum farketmiş miydin?
Dünyamı değiştireceğini
Beni kendine ölesiye aşık edeceğini.

Omzuma dokunmuştun ya o gün,
Bilmiyorum farketmiş miydin?
Senden vazgeçemeyeceğimi
Sensiz her anın bana çile gibi geleceğini.

Omzuma dokunmuştun ya o gün,
Bilmiyorum farketmiş miydin?
Sessizce uçan bir melekten,
Farkın olmadığını.

Omzuma dokunmuştun ya o gün,
Bilmiyorum farketmiş miydin?
Oklarını savunmasız bir adama atarak,
Onu çaresizlikten kurtardığını.

Omzuma dokunmuştun ya o gün,
Bilmiyorum farketmiş miydin?
O okların kalbimden hiç çıkmayacağını,
Ölene kadar bir parçam olacaklarını.

Omzuma dokunmuştun ya o gün,
Bilmiyorum farketmiş miydin?
Çaresizlik yolunun bittiği yerde
Yeni bir çaresizlik yolunun başladığını.

Ya da boşver hepsini unut gitsin herşeyi
Belki de omzuma hiç dokunmadın,
Belki de seni hiç tanımadım.