Ekim 02, 2013

Brand New Colony

Her sabah yeni doğmuş gibi uyandım ben
Her sabah kahve içtim
Bazen bulutluydu bardağım
Bazen de yakarcasına güneşli
Soğuk da olsa, sıcak da,
Ben içtim o kahveyi.

Bazı günler O'nu düşündüm uyanır uyanmaz
Bazen de bulutları
Çok kez gözyaşlarım yıkadı yüzümü
Ama ben kahve içtim
Gülümsedim.

Karanlığa uyandığım günler de oldu
Kahveyle ayıldım
Öyle uyudum ki bazen uyanmak gelmezdi içimden
Kahve içtim, hayatta kaldım.

Her gün yeni bir koloni kurdular
Üzerime yolladılar
Bazısı kalbimi parçaladı
Bazısı ruhumu çekip almaya kalktı
Bilemediler ama hiç
Ben bulutlar gibiyim aslında
Gün olur yağar,
Gün olur tekrar çıkarım
Ne zaman gelirlerse gelsinler
Ben hep semadaydım.

Her gün yeni bir koloni kurdular
Üzerime yolladılar
Ben hep bildiğimi yaptım
Selam verdim bulutlara ve martılara,
Kahvemi içtim.
Hayatta kaldım,
Bulutlar beni alana kadar da kalacağım.